poniedziałek, 4 stycznia 2016

Salut! Witam was serdecznie na moim blogu. Już od dłuższego czasu pomysł założenia go chodził mi po głowie, ale dopiero dzisiaj odważyłam się zrobić ten krok. Wszystko zaczęło się od pewnego na pozór zwyczajnego dnia. Najlepiej wytłumaczyć to strzałą Amora, która ugodziła mnie niespodziewanie. Niestety muszę was w tym momencie rozczarować, bo obiektem moim westchnień nie został żaden przystojny Francuz (przynajmniej na razie). Zakochałam się w miejscu, w którym takowi są produkowani, a mianowicie w samej Francji. Nagle chciałam poznać tego kraj dogłębnie, jego historię, kulturę, język... i tu nastąpiła we mnie wewnętrzna przemiana. Poczułam, że muszę (tfu!) że pragnę się go nauczyć. Nigdy wcześniej nie miałam z nim do czynienia. Początkowo nic nie rozumiałam (zresztą teraz też), ale ten dźwięk był tak przyjemny, że nie mogłam przestać słuchać. Jednak do rzeczy, co to w ogóle jest za blog? Szczerze to w tym momencie ciężko mi to określić. Nie mniej chciałabym, by było to miejsce, gdzie będę umieszczała materiały do nauki francuskiego, moje postępy i mnóstwo innych rzeczy. Zresztą sam czas pokaże. À bientôt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz